Cum adaugi o semnătură în Gmail sau Yahoo

0

Am observat câteva comunicate de presă venite fără semnătură în ultimul timp și m-am gândit să fac acest tutorial care să te învețe cum adaugi o semnătură în Gmail sau Yahoo.

Într-un viitor apropiat voi reveni cu o continuare a articolului unde vom vorbi despre Outlook, Thunderbird și alte aplicații de genul acesta.

Cum adaugi o semnatura in Gmail sau Yahoo

Atunci când trimiți un document oficial nu o faci fără să-l semnezi. Așa trebuie procedat și cu mailurile, mai ales dacă trebuie să comunici în numele unei instituții, companii sau agenții de publicitate.

Semnătura nu este doar un moft, ci îți dă și un plus de autoritate și altfel comunici cu destinatarul atunci când el știe exact cine ești. O propunere de parteneriat sună altfel dacă vine din partea unei persoane cu funcția de Social Media Manager să spunem.

Imaginați-vă cum ar suna aceeași propunere de parteneriat din partea unui mail fără semnătură, dar și cu o adresă dubioasă gen marinika76 at x dot com.

Și că tot am menționat acest lucru, înainte de a trece la mini tutorialul propriu zis, voi reaminti și faptul că trebuie să folosiți adrese de mail de genul nume prenume at mail dot com sau nume nume firma at mail dot com. Adresele care au această structură inspiră mai mult profesionalism.

Pentru a adăuga semnătură în Gmail urmărește traseul:

Log in -> Settings -> General -> Signature

Pentru a adăuga semnătură în Yahoo urmează pașii:

Log in -> Settings -> More Settings -> Writing Mail -> Signature

Ce trebuie să conțină o astfel de semnătură?

Ei bine, lucrurile care trebuiesc încluse în semnătura de la mail sunt:

  • Nume și prenume;
  • Locu de muncă și funcția;
  • Număr de telefon;
  • Site-ul companiei unde lucrezi;
  • Conturile de pe Social Media (cel puțin LinkedIn pentru mailurile business);
  • Poza ta – oamenii trebuie să știe cu cine vorbesc;
  • Opțional poți scrie și adresa de mail.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here