Profitshare sau 2Performant? Unde să îți faci cont de afiliat

Ești aici: Calculatorescu » Diverse » Profitshare sau 2Performant? Unde să îți faci cont de afiliat

Când vine vorba de afiliere, în România, ai două variante care cuprind o listă lungă de magazine online, Profitshare sau 2Performant. Întrebarea evidentă după această afirmație este care dintre cele două platforme este mai bună?

Profitshare sau 2Performant

Ei bine, răspunsul, pe scurt, este că ambele trebuiesc folosite pentru că se completează una pe alta. În cele ce urmează îți voi explica de ce:

Profitshare sau 2Performant | păreri

La bază, cele două platforme sunt foarte asemănătoare, iar cea mai notabilă diferență constă în portofoliu de advertiseri (magazine care plătesc afiliații cu un procent din vânzări). Există magazine care au ales să se promoveze doar pe una dintre platforme, dar și magazine care au ales să-și creeze o platformă proprie de afiliere cum ar fi Altex.

Spre exemplu, eMag.ro și flanco.ro sunt prezente doar pe platforma Profitshare, iar branduri precum elefant.ro și notino.ro sunt prezente doar pe 2Parformant. De aici si afirmația că un afiliat ar trebui să fie prezente pe ambele platforme.

Ce îți asigură prezența pe ambele platforme? 

Vei avea acces la majoritatea magazinelor din țară și poți promova, în același articol, produse asemănătoare de pe magazine diferite. De exemplu, ai un articol în care scrii despre noul tău telefon Galaxy S10+ și vrei să lași link de afiliere către el.

O variantă ar fi pe un text de genul Telefonul este valabil pe eMag.ro la prețul de x. Altă variantă este să faci un tabel în care să prezinți 3 magazine unde este telefonul disponibil, eventual și cu o listă de prețuri și încă 2 link-uri și către Galaxy S10 și S10e.

Cu toate astea, fiecare platformă vine cu avantajele și dezavantajele ei și când ne punem întrebarea Profitshare sau 2Performant putem să le luăm și pe acestea în calcul.

- Advertisements -


În continuare susțin faptul că, pentru o promovare cât mai bună a produselor și pentru a beneficia de un portofoliu cât nai mare de magazine, cel mai bine este să vă îți faci cont pe ambele platforme și să te axezi pe cea care aduce conversii mai mari.

Mai jos voi face o listă aceste avantaje și dezavantaje. De reținut este faptul că lista va fi făcută în mod comparativ și unele aspecte, cum ar fi cele despre interfață, pot fi subiective.

*Listele de mai jos vor rămâne deschise și de fiecre dată când voi mai avea ceva de zis voi adăuga.

Puncte forte Profitshare:

  • odată acceptat în platformă poți promova toate brandurile prezente;
  • beneficiezi de un widget dinamic care afișază reclame pe site-ul tău în funcție de preferințele utilizatorului care le vede;
  • plata comisioanelor se face automat;
  • suport rapid pentru afiliați;
  • concursuri pentru afiliați;
  • poți promova produse și servicii și prin ads pe facebook sau google.

Puncte slabe Profitshare:

  • crearea unui cont durează mai mult pentru că ai nevoie și de un contract înainte;
  • la capitolul inferfață stă mai prost decât competiția.

Puncte forte 2Performant:

  • îți poți face cont mult mai ușor și poți începe să promovezi magazinele imediat;
  • interfață ușoară și foarte ușor de folosit;
  • suport rapid pentru afiliați;
  • concursuri pentru afiliați;
  • poți promova produse și servicii și prin ads pe facebook sau google.

Puncte slabe 2Performant:

  • pentru a promova un brand, chiar după ce ești acceptat în platformă, trebuie să soliciți înscriere în programul de afiliere al brandului;
  • ai doar bannere pe care le alegi tu pentru promovarea anumitor produse și nu ai posiblitatea de a afișa un widget dinamic;
  • trebuie să faci cerere de fiecare dată pentru a retrage banii din platformă.

Sfaturi pentru afiliați:

  • nu bombardați publicul cu link-uri de afiliere, adesea un link la sfârșitul articolului e de ajuns;
  • nu faceți spam nici pe grupurile de facebook sau în alte medii, riscați suspendarea contului facebook în primul rând;
  • dacă nu aveți un site exclusiv pentru afiliere promovați doar produse relevante pentru cititorii voștri;
  • legat de sfatul de mai sus, promovați produse în care aveți încredere. Astfel veți obține și încrederea publicului și șansele să cumpere prin link-uri de pe site cresc.

Știri din tehnologie – octombrie 2020

Samsung devine partenerul principal al echipei de esports Nexus Gaming.LinkedIn anunță lansarea LinkedIn Stories....
334FaniÎmi place
4AbonațiAbonați-vă

- Ads -

Articole recente

Top aplicații utile | Android

Există mii sau poate chiar zeci de mii de aplicații pentru Android în Magazin Play. Așadar este greu uneori să găsești acele...

Am testat Whitepress, platforma care te ajută să-ți promovezi afacerea

Dacă lucrezi în online, dar mai ales la o agenție care se ocupă și de SEO, cu siguranță ai auzit de Whitepress,...

Ghid de creare aplicații Android gratis

Ai căutat creare aplicații Android gratis și ai ajuns aici în speranța că vei da de un site cu conținut informativ și...

Știri din tehnologie – octombrie 2020

Samsung devine partenerul principal al echipei de esports Nexus Gaming.LinkedIn anunță lansarea LinkedIn Stories....

Ce înseamnă OEM

OEM este prescurtarea de la Original Equipment Manufacturer. Termenul este folosit pentru a desemna producătorul original al unui produs. Acesta este folosit...

Cuprins:

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here

Înscrie-te la newsletter

- Ads -

Aproape ai terminat de citit, îmi poți da un like pe Facebook?

Dacă vrei, te poți înscrie și la newsletter

*fără spam și îți voi trimite doar informații care cred că te interesează


No, thanks!