Orange România S.A. este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de telecomunicații din România. Compania deține o poziție puternică pe piața GSM din România, dar pe lângă servicii de telefonie mobilă oferă și internet și televiziune.
În acest articol vom vorbi despre cum poți obține informații despre abonamentele Orange, dar și cum poți intra în legătură cu un operator pentru serviciul de deranjamente Orange și relații clienți.
Contact telefonic cu Orange
Linia universală de a contacta Orange este 300 – Serviciu clienți. La acest număr poți afla informații cu privire la serviciile oferite de operator, inclusiv cele aflate sub umbrela Orange Romania Communications (internet, TV, Telefonie fixă).
300 – Serviciu clienți este un număr disponibil între orele 8:00 și 20:00, de luni până vineri.
În continuare vom explora celelalte metode de a intra în legătură cu un operator Orange în funcție de tipurile de clienți, persoane fizice sau persoane juridice.
Contact Orange pentru persoane fizice
Abonamente – pe lângă 300, poți folosi și numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal) pentru a intra în legătură cu un operator dacă ești client Orange pe abonament.
Clienții PrePay – dacă ai o cartelă PrePay, numărul este același de mai sus, dar trebuie să știi că doar primele 2 apeluri sunt gratuite, iar începând cu al 3-lea vei fi taxat cu 0.05 euro credit/minut.
În ambele cazuri, programul este de luni până vineri de la 08:00 la 20:00, iar în weekend și în zilele de sărbători legale programul este 09:00 – 18:00.
Contact Orange pentru PJ
Antreprenori și mici întreprinzători
Persoanele juridice au acces la un operator de luni până vineri între orele 08:00 și 20:00, cu excepția sărbătorilor legale.
Programul de weekend nu se aplică, operatorii fiind indisponibili pentru antreprenori și mici întreprinzători în zilele de sâmbătă și duminică.
Companii mari si mijlocii
Atunci când vorbim de companii mari și mijlocii, accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 și sâmbătă între orele 09:00 – 17:00.
Duminica și în timpul sărbătorilor legale serviciul contact cu clienții este indisponibil.
Alte situații
Contact din alte rețele
Dacu nu ești client Orange și dorești să contactezi departamentul de deranjamente Orange, poți suna la numărul 0374300300 (apel cu tarif normal) unde vei selecta opțiunea Nu sunt client Orange
Roaming
În roaming, Serviciului Clienți poate fi apelat exclusiv la numărul +40374300300, taxat ca apel internațional către România.
Serviciul Suport Clienți
401 – Acces direct la operator pentru abonaţi, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite.
Serviciul Clienți în limba maghiară
Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00 (apel gratuit pentru clienți abonați din rețeaua Orange) și la numărul 0744.940.474 (apel cu tarif normal).
Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile. Incepand cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0.05 euro credit/minut.
Serviciul Clienți pentru persoane cu deficiente de auz
Acces gratuit la operator în fiecare zi, între orele 08:00-20:00. Asistență prin SMS dedicată exclusiv clienților cu deficiențe de auz. Nu poate fi accesat în Roaming.
Pentru acces mai rapid, puteți apela întotdeauna numărul 300 – gratuit din rețelele Orange și Orange Romania Communications sau 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal).
Contact pentru deranjamente Orange
Dacă întâmpini probleme cu serviciile Orange, cum ar fi lipsa semnalului de telefonie mobilă, probleme cu internetul sau semnalul TV, sau alte probleme legate de serviciile Orange, poți apela serviciul de asistență pentru clienți Orange.
Acesta te poate ajuta cu următoarele:
- Informații despre abonamentele Orange.
- Informații despre cartela Orange, cum ar fi încărcarea, creditul și accesul la internet.
- Informații și sesizări cu privire la facturile Orange.
- Solicitare activare/dezactivare servicii de roaming.
Pentru a raporta deranjamente Orange sau pentru asistență cu privire la probleme tehnice, poți apela Serviciul Clienți Orange la numărul 300, gratuit din rețelele Orange și Orange Romania Communications, sau la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal).
Factura detaliată la Orange
Dacă dorești informații despre factura Orange, poți accesa factura detaliată astfel:
Pentru clienții Orange, factura detaliată este disponibilă în contul My Orange, accesând opțiunea Consum și facturi – Facturile mele. Apoi, alege factura pe care dorești să o descarci și apasă pe butonul cu cele trei puncte orizontale, selectând apoi opțiunea Descarcă detalii factură.
De asemenea, factura detaliată poate fi accesată și prin aplicația My Orange. Autentifică-te cu adresa de email și parola asociată contului, alege Facturi din meniul principal și descarcă detalii factura.
Despre Serviciile Orange
Orange este un operator de telecomunicații mobile de încredere, cu una dintre cele mai bune acoperiri la nivel național și probabil cea mai rapidă conexiune la internet mobil din România. Cu o istorie de succes și standarde ridicate în industria telecomunicațiilor, Orange se angajează să ofere servicii de cea mai înaltă calitate pentru clienții săi.
Pentru orice informații suplimentare și pentru a solicita asistență cu privire la diverse aspecte legate de serviciile Orange, poți accesa și formularul de contact Orange. Echipa de suport și asistență pentru clienți Orange este pregătită să îți ofere sprijinul necesar în rezolvarea rapidă a oricăror solicitări sau probleme.
Website oficial Orange: orange.ro