În acest articol îți explic cum poți lua legătura cu un operator Digi pentru deranjamente, relații clienți, dar și alte probleme sau informații pe care le dorești.
Digi (RCS & RDS) este un operator de servicii de telecomunicații. Compania înființată în anul 1994 a avut o dezvoltare rapidă devenind în scurt timp unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de telecomunicații din România, dar s-a extins și în țări precum Ungaria, Slovacia, Spania și Italia.
Printre serviciile oferite de Digi se numără: telefonie fixă și mobilă, televiziune și internet.
În funcție de problema pe care o ai sau modul în care te simți mai confortabil, poți contacta Digi, atât online, cât și offline. În acest articol abordez toate variantele de a intra în contact cu un operator Digi de la servicii cu clienții
Contact Digi offline și la telefon
Pentru a apela linia telefonică Digi pentru deranjamente și servicii cu clienții, poți apela direct la numărul de telefon 0314004600. În acest mod vei putea fi recunoscut după numărul de telefon dacă este aferent abonamentului sau după id-ul abonamentului și vei primi răspuns la întrebările tale sau vei fi redirecționat către un operator care te poate ajuta.
Dacă ai o problemă mai specifică, Digi are numere de deranjamente pentru fiecare serviciu în parte.
- 0314004401 pentru SERVICII FIXE: pentru probleme ce țin de serviciile fixe precum internetul prin cablu, TV-ul etc.
- 0314007777 sau 777 pentru DIGI MOBIL: aceste două numere sunt dedicate serviciului DIGI Mobil și vei putea face sesizări sau să ceri mai multe detalii cu privire la abonamente și cartelele prepay.
- 0314004000 pentru SATELIT: acest număr este dedicat serviciilor TV Satelit.
- Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage: pentru aceste servicii îți recomand varianta de contact Digi de mai jos în zona de online sau poți suna tot la 0314004600 și vei fi direcționat unde trebuie.
- 0314006500 sau *500 pentru abonamente business.
- 0314074077: Serviciu clienți Digi Mobil Italia.
- 0314006422: Serviciu clienți Digi Mobil Spania.
- 0314008000: Serviciu clienți roaming Digi România.
Apropo, Digi are și un număr de fax în cazul în care consideră că te-ar putea ajuta cu ceva. Acesta este 0314004441.
Număr de telefon Digi România în funcție de județ
Oraș | Nr. Digi contact |
---|---|
Alba | 0358400401 / 0358400414 |
Arad | 0357400401 / 0357400414 |
Argeș | 0348400401 / 0348400414 |
Bacău | 0334400401 / 0334400414 |
Bihor | 0359400401 / 0359400414 |
Bistrița Năsăud | 0356400401 / 0356400414 |
Botoșani | 0331400401 / 0331400414 |
Brăila | 0339400401 / 0339400414 |
București | 0314004401 / 0314004414 |
Buzău | 0338400401 / 0338400414 |
Brașov | 0368400401 / 0368400414 |
Caras Severin | 0355400401 / 0355400414 |
Călărași | 0342400401 / 0342400414 |
Cluj | 0364400401 / 0364400414 |
Constanta | 0341400401 / 0341400414 |
Covasna | 0367400401 / 0367400414 |
Dâmbovița | 0345400401 / 0345400414 |
Dolj | 0351400401 / 0351400414 |
Galați | 0336400401 / 0336400414 |
Giurgiu | 0346400401 / 0346400414 |
Gorj | 0353400401 / 0353400414 |
Harghita | 0366400401 / 0366400414 |
Hunedoara | 0354400401 / 0354400414 |
Ialomița | 0343400401 / 0343400414 |
Iași | 0332400401 / 0332400414 |
Maramureș | 0362400401 / 0362400414 |
Mehedinți | 0352400401 / 0352400414 |
Mureș | 0365400401 / 0365400414 |
Neamț | 0333400401 / 0333400414 |
Olt | 0349400401 / 0349400414 |
Prahova | 0344400401 / 0344400414 |
Satu Mare | 0361400401 / 0361400414 |
Sălaj | 0360400401 / 0360400414 |
Sibiu | 0369400401 / 0369400414 |
Suceava | 0330400401 / 0330400414 |
Teleorman | 0347400401 / 0347400414 |
Timiș | 0356400401 / 0356400414 |
Tulcea | 0340400401 / 0340400414 |
Vaslui | 0335400401 / 0335400414 |
Vâlcea | 0350400401 / 0350400414 |
Vrancea | 0337400401 / 0337400414 |
Direct în magazin
Dacă nu dorești să contactezi Digi la telefon sau online poți alege oricând să mergi în cel mai apropiat magazin fizic unde angajații Digi te vor ajuta în soluționarea problemelor tale.
Fie că vorbim de deranjamente, oferte și diferite nelămuriri cu privire la serviciile și contractele Digi, într-un magazin vor fi întotdeauna oameni capabili să îți ofere răspunsurile de care ai nevoie.
În eventualitatea în care urmărești deschiderea unui abonament sau un upgrade pentru abonamentul existent, vei putea vedea live telefoanele mobile pe care le poți obține și vei primi asistență în ceea ce privește compararea serviciilor în funcție de nevoile pe care le ai.
Contact Digi online
Site-ul Digi nu dispune de un chat online prin care poți intra în contact cu suportul de la ei, dar există formulare și adrese de mail prin intermediul cărora poți obține răspunsuri destul de rapid.
Mai jos detaliem fiecare metodă de contact în parte:
Contact prin mail
În cazul în care vrei să contactezi RCS & RDS (Digi) prin intermediul mailului, cele două adrese de mai jos sunt cele pe care le poți folosi:
- clienti@rcs-rds.ro – pe această adresă vei răspuns la orice întrebare legată de probleme, sesizări sau poți cere informații doar dacă ești client DIGI România. Această adresă de mail fiind creată pentru relații cu clienții Digi deja existenți.
- sales@rcs-rds.ro – dacă nu ești un client Digi și ai întrebări cu privire la abonamente și/sau eventualele oferte, folosește această adresă.
Contact Digi direct pe site
Așa cum ziceam mai sus, nu există un chat special pe site pentru a intra în legătură cu o persoană de la serviciu clienți, dar avem o pagină de asistență/contact disponibilă aici.
Odată intrat pe pagină aceasta ar trebui să arate ca în poza de mai jos și vei putea selecta orașul pentru care vrei să contactezi un operator pentru a-ți afișa numerele la zi.
Dacă dai puțin mai jos scroll vei ajunge și la un formular de contact unde poți oferi detalii despre problema ta și vei fi contactat în cel mai scurt timp de o persoană care te va ajuta în soluționarea ei.

Contact prin rețelele sociale
Deși oamenii care se ocupă de conturile de Social Media ale Digi România nu vor fi persoane care să te poată ajuta în mod direct cu problemele tale, în cazul în care metodele de mai sus eșuează poți contacta Digi prin intermediul paginii de Facebook, iar persoana responsabilă de moderarea pagini va trimite sesizarea ta mai departe spre departamentul corespunzător.
Obține răspunsuri fără să contactezi Digi
Pentru că multe dintre întrebările clienților se vor repeta, Digi are o secțiune de asistență pentru clienți unde poți afla informații despre noțiuni de bază, tarife, plăți prin sms, servicii, aplicații, facturi, plăți, acoperire și servicii.
Această pagină de asistență pentru clienții Digi (RDS&RCS) este disponibilă aici.
Tot pe aceeași pagină vei găsi și o listă cu cele mai frecvente întrebări și răspunsul la acestea.
Spre exemplu, dacă vrei să afli răspunsul la întrebarea: „Pot suspenda temporar serviciul de televiziune prin cablu?” Răspunsul de pe site va fi acesta: „Serviciul CATV poate fi suspendat temporar, pe o perioada minima de 1 luna si maxima de 3 luni. Pentru aceasta, titularul trebuie sa se adreseze unui punct de lucru RCS&RDS, cu actul de identitate, in orice zi a lunii, conform programului din punctele noastre de prezenta. Platile trebuie sa fie la zi, iar suspendarea va intra in vigoare de la data de 1 a lunii urmatoare.In aceasta situatie, daca ai incheiat cu RCS & RDS un contract pe o perioada determinata, contractul tau se prelungeste automat cu perioada solicitata pentru suspendare.”
Prin urmare, dacă ai o problemă care necesită asistență din partea Digi, nu ezita să folosești una dintre metodele de contact menționate mai sus și vei intra în directă legătură cu un operator în măsură să te ajute în rezolvarea problemelor tale sau să îți răspundă la eventualele întrebări/nelămuriri.
Cu toate că site-ul calculatorescu.ro nu este afiliat în nici un fel cu Digi și informațiile de mai sus sunt pur informative, dacă ai o întrebare și consideri că eu sau un cititor al site-ului te poate ajuta, nu ezita să o scrii în rubrica de comentarii de mai jos.
*Informațiile din acest articol sunt preluate de pe pagina digi.ro, iar dacă observi vreo neconcordanță în acestea te rog să ne anunți printr-un mesaj sau comentariu pentru a remedia problema.
incepind de ieri 11 04 2023 nu mai am internet va rog sa rezolvam aceaste problema
Buna, citeste articolul si contacteaza departamentul de relatii clienti al DIGI, acesta nu este un canal de comunicare cu firma respectiva, ci un articol informational.
Buna ziua sunt in Franța as dori sa mi activati romingul ca am cartela blocată
Salut, contacteaza digi prin metodele specificate in articol.