Wordpress Ce trebuie să afișezi pe prima pagină a unui blog

Ce trebuie să afișezi pe prima pagină a unui blog

Prin prisma jobului am văzut mii de bloguri și am descoperit că foarte multe dintre ele nu spun mai nimic pe homepage așa că am decis să scriu despre ce trebuie să afișezi pe prima pagină a unui blog din punctul meu de vedere.

prima pagină a unui blog

În continuare vorbim despre aceste elemente cu mențiunea că ele nu trebuie să fie vizibile doar pe homepage, ci pe fiecare pagină deoarece s-ar putea ca mulți să ajungă pe blog printr-un articol descoperit pe Facebook sau în motoarelor de căutare, nu direct pe homepage.

Informații de contact

Am lucrat lunile trecute la o bază de date cu bloggeri generaliști și dintr-o listă de peste 300 de bloguri am ajuns cu un tabel în Excel cu aproape 150 de bloguri care nu aveau nici o pagină de contact sau adresă de mail vizibilă.

Bugetul era destul de mare și ajungea pentru majoritatea blogurilor pe care le verificasem, așa că pot spune că în jur de 150 de bloggeri au pierdut o oportunitate, zic eu, bună.

Categorii

Categoriile reprezintă cea mai rapidă metodă prin care un brand sau o agenție își poate da seama exact despre ce este blogul tău și ce fel de subiecte abordezi. De asemenea, acestea sunt foarte utile și pentru motoarele de căutare (SEO) dar și pentru cititori pentru a le facilita navigarea pe site.

Social icons

În momentul în care îți creezi o comunitate, o parte dintre cititorii tăi vor accesa blogul în mod direct, iar alții vor vrea să te urmărească și pe rețelele sociale pentru a fi la curent cu lucrurile pe care le faci. Astfel, cei care nu verifică blogul constant vor putea vedea noile articole pe Facebook, în descrierea contului de Instagram sau într-un story cu swipe-up pentru conturile care au peste 10.000 de urmăritori.

Căsuța de căutare

Căsuța de căutare este un element pe care WordPress îl adaugă by default în sidebar pe noile bloguri. Adesea trecută cu vederea, aceasta are un rol foarte important, acela de a ajuta utilizatorul să caute anumite informații direct pe site-ul tău.

Poate fi folosită de către cititorii tăi pentru a găsi un articol pe care l-au citit în trecut și vor să-l arate și prietenilor sau pur și simplu să îl citească din nou, dar și de agenții și persoanele care se ocupă de campanii pentru a verifica dacă ai mai scris de brandul pe care în reprezintă sau despre concurență.

Tot ce am vorbit mai sus poate fi afișat în meniu și în sidebar (deci vor fi afișate în toate paginile blogului). În continuarea paginii ar trebui să fie o listă cu ultimele articole sau cu ele împărțite în moduri diferite și creative precum: pe categoriile importante, cele mai citite articole din ultima lună, cele mai comentate articole, etc.

În curând voi scrie și despre ce trebuie să conțină un site de prezentare. Revin aici cu link.

Știri din tehnologie – ianuarie 2020

Acesta este primul articol din seria știri din tehnologie din 2020 și este prima lună în care voi încerca să fac update...
147FaniÎmi place
4AbonațiAbonați-vă

Articole recente

Pasta termoconductoare – ce este, cum se aplică și sfaturi

Pasta termoconductoare se ocupă de transferul căldurii de la procesor către radiator. Asigură un transfer de căldură optim deoarece rolul ei este...

Ghid de redimensionare poze online

Atunci când spun redimensionare poze mă refer la procesul de a micșora lățimea și lungimea imaginilor, dar și de a le comprima...

Ce riști dacă folosești Windows 7 după 14 ianuarie 2020

Windows 7 este o versiune a Microsoft Windows lansată pe data de 22 iulie 2009. De atunci și până acum aceasta a...

Ce este deepfake: dezinformare și consecințe

Abia ne-am dat seama ce este fenomenul fake news și ne confruntăm cu altă problemă, deepfake video. Spre deosebire de știrile false,...

Cauți o aplicație de înregistrare apel în timpul convorbirii? Vezi TOP 3!

Am căutat, testat și descoperit o serie de aplicații de înregistrare apel în timpul convorbirii pentru Android. În urma testelor pe care...

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here

Înscrie-te la newsletter

Aproape ai terminat de citit, vrei să te înscrii și la newsletter?

*fără spam și îți voi trimite doar informații care cred că te interesează


No, thanks!